Kreativitet åt annat håll

Kommentera
 
Tanken var idag en fullversion av mitt inlägg i Vi Föräldrar, Sommarspecial, SEMESTER. En version oredigerad och helt med mina egna formuleringar. Men istället för det blev det monsterjakt, klättra i berg och gunga högt. Senare i hemmets lugna vrå tänkte jag lite smått sätta igång med en ny design av Saras blogg. Jag har dock en tendens att fastna med saker som jag börjar med och inte komma vidare förrän jag är färdig. Så nu många timmar senare och med tvätt i torkskåpet som är mer än torr är jag nu klar med allt klippt och klistrande. Font hit, html dit och pixel upp och pixel ner. Google har varit mitt bästa verktyg i eftermiddag/kväll. Snart är det dags för Lattefarsorna att få sig en makeover, men inte ikväll. 

Så sommartipset får även det vänta till senare.