Filip & Fredrik kan flytta in hos dig

Kommentera
 

Det är faktiskt så...

Idag kontaktade Alexandra Bohlin från Mexiko Media oss med en förfrågan om vi visste några par som skulle kunna vara intresserade av att delta i ett program med Filip och Fredrik. Alexandra rätt bra vad det hela går ut på så här kommer hennes mail. 
 
Hejsan!
 
Jag heter Alexandra och jobbar med castingen för ett nytt Tv - program med Filip och Fredrik för kanal 5. 
 
Jag letar med ljus och lykta efter par som kan ha konkreta problem i sin relation eller helt enkelt bara vill liva upp sin kärleksrelation.
Vår folkkära programledarduo kommer att flytta hem till paret under en veckas tid och ha i uppgift att försöka liva upp relationen.  
Anledningen till att jag kontaktarer är för att jag tror ni har ett brett kontaktnät och jag fiskar helt enkelt efter lite tips.
 
Programserien görs med största respekt och omsorg om paret som deltar. Tanken är att inspirera tv-tittaren att själv reflektera över sina relationer och att även belysa det allmänmänskliga i alla relationsproblem, oavsett hur de ser ut hos det enskilda paret.  Tanken är att avdramatisera det här med relationsproblem, för det förekommer ju hos de flesta paren. Filip och Fredrik ska med hjälp av sina egna erfarenheter försöka hjälpa till på bästa möjliga sätt. (de lever ju själva med familjer och småbarn och jobbar konstiga tider världen runt) 
 
Det är ett varmt och seriöst relationsprogram där fokusen ligger på att hitta tillbaks till nyförälskelsen.  Därav är det också viktigt att personerna är varma och härliga och inte har allt för ”mörka” problem i sin relation. Men det ska såklart finnas något konkret att jobba på.
 
Om ni känner något par som passar in på beskrivningen får de mer än gärna höra av sig på [email protected]. Och om inte, så får jag ändå tacka för att ni tog er tid att läsa mitt mail.
 
Artikel om programmet:
 
Varma hälsningar,
Alexandra Bohlin
 
__________________
 
/ Lattefarsor