Vecka 38 och det börjar bli allvar

2 kommentarer

Vecka 38

 
 

Jag vet, det syns inte mycket, men nu börjar det verkligen närma sig bf. Mindre än tre veckor tills vi beräknas ha en liten tjej i vår famn. Väskan är nu packad med alla kläder vi kan tänkas behöva, både själva och till vår lilla tös. Nu gäller det bara att komma ihåg vardagsprylar som absolut måste med i väskan.

 

  • Mobil-laddare
  • Se till att Karin & Saras podcast finns i offline läge på mobilen. Sambons husgudar Nr.1
  • En liten dator redo att visa avsnitt av Mia & Klara. Husgudar Nr.2
  • Kamera (med laddade batterier + tomt minneskort)
  • Godis och annat gott för utdragen process
  • Flera par gigantiska trosor som rymmer de blöjliknande bindorna.
    (För att föda barn inte är som att lägga ägg har jag fått lära mig.) 
  • Schampo
  • Värktabletter
  • En napp i naturgummi från Ekokul.
  • Bröstnapp/Bröstvårtskydd (som nu måste kokas efter att jag pillade på det. Crap!) 
  • Linsvätska

Listan lär blir längre men vi stoppar där. 
Nu är det dags att fylla mitt andra intresse i livet. Det är VM-final i fotboll för herrar. Tyskland - Argentina.
Kommentarer på matchen någon? 
Var/är den bra? Vann rätt lag? 

/ Dennis
 
 
1 Jan Lahti:

skriven

Tyskland förtjänade att vinna, även om matchen i sig var rätt avslagen.

2 Anonym:

skriven

Helt underbar bild ;D